Pirkimo taisyklės
Pirkimo
– pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) apibrėžia prekių pirkimo – pardavimo
elektroninėje parduotuvėje E-DOJUS.LT (toliau - elektroninė parduotuvė)
sąlygas.
1. Bendrosios nuostatos
1.1.
Šios Taisyklės nustato asmens, įsigyjančio prekes elektroninėje parduotuvėje
(toliau – Pirkėjas), ir UAB „DOJUS agro“ (toliau – Pardavėjas) tarpusavio
teises, pareigas, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių
pristatymo ir grąžinimo tvarka ir šalių atsakomybę, bei kitos su prekių pirkimu
– pardavimu elektroninėje parduotuvėje susijusias sąlygas.
1.2.
Registruodamasis elektroninėje parduotuvėje ar užsakydamas, įsigydamas prekes
joje, Pirkėjas patvirtina, kad su Taisyklėmis yra susipažinęs ir tai patvirtina
pažymėjęs varnelę prie teiginio „Susipažinau su pirkimo – pardavimo
elektroninėje parduotuvėje taisyklėmis ir su jomis sutinku“. Tokiu būdu
patvirtintos Taisyklės yra Šalims privalomas teisinis dokumentas.
2. Pirkimo ir pardavimo sutarties
sudarymas
2.1.
Teisę pirkti šioje elektroninėje parduotuvėje įgyja tiek Registruoti, tiek
Neregistruoti pirkėjai. Pirkėjas norintis užsiregistruoti ir pateikia savo
duomenis, reikalingus pirkimo-pardavimo sutarčiai sudaryti ir vykdyti: vardas,
pavardė, adresas, elektroninis paštas bei telefono numeris, įmonės rekvizitai
(jei registruojama įmonė). Registraciją peržiūri parduotuvės administratorius
ir išsiunčia Pirkėjui laišką elektroniniu paštu apie Sėkmingą registraciją.
Tokiu būdu užsiregistravęs Pirkėjas įgyja teisę pirkti. Neregistruoti pirkėjai
pirkdami, atsikaitymo žingsnyje, turi suvesti Mokėtojo informaciją (vardas,
pavardė, adresas, telefonas ir pan.) ir Gavėjo informaciją (vardas, pavardė,
adresas, telefonas ir pan).
2.2.
Pirkimo - pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo
tada, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį,
nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis
Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Atsiskaitymas“, ir galioja iki visiško įsipareigojimų
pagal šią Pirkimo – pardavimo sutartį įvykdymo. Tais atvejais, kai Pirkėjas
nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis neturi galimybės teikti
užsakymo.
2.3.
Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Pirkimo – pardavimo sutartis
(Užsakymas) yra registruojama ir saugoma elektroninės parduotuvės duomenų
bazėje.
3. Pardavėjo teisės
3.1.
Pardavėjas turi teisę nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t.y. minimalią
sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas.
3.2.
Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti užsakymą, jei
Pirkėjas nesumoka už užsakytas prekes per 3 (tris) darbo dienas nuo Užsakymo
patvirtinimo dienos.
3.3.
Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabiliam
veikimui, saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas gali
nedelsiant, be išankstinio įspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) jam
galimybę naudotis elektronine parduotuve, išskirtiniais atvejais panaikinti
Pirkėjo registraciją, ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo
nuostolius.
3.4.
Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai sustabdyti arba nutraukti
elektroninės parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo. Tokiu atveju, visi priimti
ir patvirtinti Pirkėjų užsakymai užbaigiami vykdyti, o nauji užsakymai nėra
priimami.
3.5.
Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles, pakeistas
Taisykles paskelbdamas elektroninės parduotuvės tinklalapyje. Pakeitimai
įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromoms pirkimo –
pardavimo sutartims.
3.6.
Pardavėjas turi kitas Taisyklėse, Privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos
teisės aktuose numatytas teises.
4. Pardavėjo pareigos
4.1.
Pardavėjas įsipareigoja dėti pastangas, sudarant sąlygas Pirkėjui tinkamai
naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2.
Pardavėjas įsipareigoja nustatytais terminais pateikti Pirkėjo užsakytas
prekes, Pirkėjo nurodytu adresu ir priimti Pirkėjo grąžinamas prekes.
4.3.
Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pateikti
užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui,
atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 15
(penkiolika) dienų ir visais atvejais atšaukti užsakymą. Šiuo atveju Pardavėjas
atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepateikimą.
4.4.
Pardavėjas įsipareigoja aiškiai ir suprantamai suteikti Pirkėjui informaciją,
pagal Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.2287 str.
4.5.
Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo Asmens duomenis
tvarkyti tik Taisyklių, Privatumo politikos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų
nustatyta tvarka.
4.6.
Pardavėjas įsipareigoja vykdyti kitas Taisyklėse, Privatumo politikoje ir
Lietuvos Respublikos teisės aktuose Pardavėjui numatytas pareigas.
5. Pirkėjo teisės
5.1.
Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje, šių Taisyklių
nustatyta tvarka.
5.2.
Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių
pirkimo- pardavimo sutarties su Pardavėju, apie tai raštu pranešdamas
Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo pirkimo – pardavimo sutarties
sudarymo dienos.
5.3.
Pirkėjas turi teisę pakeisti ar grąžinti įsigytas prekes Taisyklių nustatyta
tvarka.
5.4.
Pirkėjas turi kitas Taisyklėse, Privatumo taisyklėse ir Lietuvos Respublikos
teisės aktuose nustatytas teises.
6. Pirkėjo pareigos
6.1.
Pirkėjas privalo sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus
mokėjimus (jei tokie nurodyti, sudarant pirkimo – pardavimo sutartį) pagal
Pirkėjo ir Pardavėjo pirkimo – pardavimo sutartyje numatytas sąlygas ir priimti
užsakytas prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka. Pasirinkęs atsiimti prekes
pardavimo centruose, Pirkėjas privalo jas atsiimti pasirinktame pardavimo
centre per Taisyklėse nurodytus terminus.
6.2.
Pirkėjas įsipareigoja saugoti prisijungimo prie savo paskyros duomenis ir jų
neatskleisti tretiesiems asmenims, užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam
pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis pats ar jo įgaliotas atstovas,
neperduoti ir kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais
duomenimis susipažinti ar jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo
duomenys galėjo būti sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti
Pardavėjui, taip pat nedelsiant informuoti Pardavėją apie prisijungimo prie
elektroninės parduotuvės duomenų pažeidimą ar paviešinimą.
6.3.
Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas
privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
6.4.
Pirkėjas privalo laikytis kitų šiose Taisyklėse, Privatumo politikoje bei
Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
7. Atsiskaitymas
7.1.
Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos
eurais, neįskaitant PVM mokesčio. PVM mokestis nurodomas prie prekių Skiltyje
Krepšelis ar formuojant užsakymą prieš apmokėjimą.
7.2.
Už elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes Pirkėjas gali atsiskaityti vienu
iš žemiau nurodytų būdų:
7.2.1. banko pavedimu;
7.2.2. banko pavedimu su atidėjimu.
7.3.
Pasirinkę atsiskaitymo būdą banko pavedimu, Pirkėjui bus išsiųsta išankstinio
apmokėjimo sąskaita jo nurodytu el.paštu.
7.2. Už
elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes Pirkėjas gali atsiskaityti vienu iš
žemiau nurodytų būdų:
7.2.1. elektronine bankininkyste (registruotas ir neregistruotas
vartotojas);
7.2.2. banko pavedimu (registruotas vartotojas);
7.2.3. banko
pavedimu su atidėjimu (registruotas
vartotojas).
7.3. Pasirinkę
atsiskaitymo būdą banko pavedimu, Pirkėjui ekrane bus pateikta bankinio
pavedimo instrukcija. užsakymas bus
pradėtas vykdyti po bankinio pavedimo patvirtinimo.
7.4.
Pasirinkus atsiskaitymo būdą banko pavedimu su atidėjimu, Pirkėjui sąskaitą bus
išrašytą pagal sutartyje numatytus atidėjimo terminus.
7.5.
Prekių kaina po to, kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, keistis negali,
išskyrus atvejus, kai prekės kaina pakito, dėl informacinių sistemų techninės
klaidos ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių priežasčių. Jei tokiu
atveju Pirkėjas nesutinka įsigyti prekę nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti
užsakymo informuodamas apie tai Pardavėją per 2 (dvi) darbo dienas. Anuliavus
užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Pirkėjui grąžinamos visos jo pagal
anuliuotą užsakymą sumokėtos sumos.
7.6.
Prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo Užsakymo patvirtinimo
laiko.
8. Pristatymo informacija
8.1.
Užsakydamas prekes elektroninėje parduotuvėje Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš
žemiau nurodytų prekių pateikimo būdų:
8.1.1.
Prekių pristatymas į namus/ darbo vietą / ūkį;
8.1.2.
Prekių atsiėmimas UAB „DOJUS agro“ pardavimo centruose.
8.2.
Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymo į namus/darbo vietą/ūkį
paslaugą:
8.2.1.
Pirkėjas privalo nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą (adresą). Jei
pristatymo vieta skiriasi nuo registracijos metu suvesto adreso, būtina pirkimo
metu tai pažymėti.
8.2.2.
Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats arba paskirti įgaliotą atstovą. Jei
Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu
adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių
pristatymo netinkamam asmeniui.
8.2.3.
Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
8.3.
Prekės pristatymų terminai nurodyti skiltyje Pristatymo sąlygos.
8.4.
Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka Prekių atsiėmimą pardavimo centre, jis
privalo atsiimti prekes ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo užsakymo suruošimo patvirtinimo išsiuntimo el. paštu. Atsiėmimo centrų sąrašą bei jų darbo laiką rasite skiltyje Pristatymo
sąlygos.
8.5.
Priimdamas ar atsiimdamas užsisakytas prekes, Pirkėjas privalo patikrinti
siuntos (-ų) būklę bei pasirašyti sąskaitą – faktūrą (važtaraštį) ar kitą
siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo
metu Pirkėjas pastebi siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus,
prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, jis tai pažymi sąskaitoje –
faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei,
dalyvaujant Pardavėjo atstovui, kuris pristatė (pateikė) siuntą, surašydamas
laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/ neatitikimų aktą. Pirkėjui
neatlikus šių veiksmų laikoma, kad prekė yra perduota tinkamos būklės,
pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei
prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti
išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl:
8.5.1.
prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis
brokas;
8.5.2.
prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti
išorinės prekių apžiūros metu.
8.6.
Prekių atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo to
momento, kai prekė perduota Pirkėjui.
8.7.
Jei Pirkėjas neatsiima prekių arba nepavyksta jų įteikti, tokios prekės
grąžinamos Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinami už prekes
sumokėti pinigai, atskaičius banko mokesčius, taikomus Pardavėjui už atliktus
banko pavedimus, ir prekių pristatymo mokestį.
9. Prekių kokybės garantija
9.1.
Kiekvienos elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės savybės nurodomos prie
kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
9.2.
Pardavėjo siūlomos įsigyti prekės yra tinkamos kokybės, t.y. prekių savybės
atitinka prekės aprašymą. Prekė atitinka vartojimo pirkimo-pardavimo sutartį,
jei:
9.2.1.
prekė atitinka Pardavėjo pateiktą aprašymą ir turi tokias savybes kaip ir
prekė, kurią Pardavėjas pateikė kaip pavyzdį ar modelį reklamuodamas tą prekę
elektroninėje parduotuvėje;
9.2.2.
prekė tinkama naudoti tam, kam tokios rūšies prekės paprastai naudojamos;
9.2.3.
prekė atitinka kokybės rodiklius, kurie paprastai yra būdingi to paties
pobūdžio prekėms ir kurių Pirkėjas gali pagrįstai tikėtis pagal prekės pobūdį
ir prekės gamintojo, jo atstovo ar pardavėjo viešai paskelbtus pareiškimus,
įskaitant reklamą ir daiktų ženklinimą, dėl daikto konkrečių savybių.
9.3.
Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo
dydžiu, forma, spalva ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių
dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio
ypatybių ar kitų techninių priežasčių. Pirkėjui rekomenduojama perskaityti
prekės aprašymą.
9.4.
Pardavėjas skirtingoms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią
kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių
prekių aprašymuose ar kartu su preke pateikiamoje sąskaitoje-faktūroje, kuri
atitinka garantinį lapą.
9.5.
Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių,
kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės
aktai.
10. Teisė atsisakyti pirkimo –
pardavimo sutarties
10.1.
Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių
pirkimo – pardavimo sudarymo dienos turi teisę atsisakyti prekių
pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui. Šia teise
Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš LR CK 6.22810 2 d. išvardintų
sutarčių.
10.2.
Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Pardavėjui praneša el.
paštu pagalba@e-dojus.lt arba raštu vienu iš šių būdų:
10.2.1.
užpildydamas pavyzdinę sutarties atsisakymo formą
10.2.2.
nurodydamas atsisakymo priežastį.
10.3.
Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas nedelsdamas patvirtina Pirkėjui, kad gavo
jo pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą.
10.4.
Pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymo terminas pasibaigia po keturiolikos
dienų nuo tos dienos, kurią vartotojas ar vartotojo nurodytas asmuo, išskyrus
vežėją, gauna užsakytą prekę.
10.5.
Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties kol prekė dar nebuvo jam
pristatyta, Pardavėjas tokį Pirkėjo atsisakymą įformina kaip užsakymo atmetimą
ir atitinkamai informuoja apie tai Pirkėją jo nurodytu elektroninio pašto
adresu.
10.6.
Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties po to, kai prekė
jau buvo pristatyta, arba jis ją buvo atsiėmęs, Pirkėjas privalo ne vėliau kaip
per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo
Pardavėjui dienos išsiųsti ar perduoti prekes Pardavėjui Taisyklių 11.10-11.11
p. nustatyta tvarka..
10.7.
Grąžinus prekę Pardavėjui, Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų
nuo prekių priėmimo dienos grąžina visas Pirkėjo sumokėtas sumas, įskaitant
prekių pristatymo išlaidas. Pirkėjui negrąžinamos prekių pristatymo išlaidos,
jei Pirkėjas pasirinko ne pigiausią perdavimo būdą.
10.8.
Pirkėjui tenka tiesioginės prekės gražinimo išlaidos.
10.9.
Pirkėjas taip pat atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų
nebūtinų prekės pobūdžio, savybėms ir veikimui nustatyti, prekės komplektacijos
neatitikimus, pakuotės pažeidimą, prekės naudojimą.
11. Prekių keitimas ir grąžinimas
11.1.
Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo jam dienos
pakeisti įsigytas prekes analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos,
modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų
skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas
kainas. Pirkėjo pranešimas apie norą pasinaudoti šio Taisyklių punkto numatyta
teise su nurodytomis grąžinamomis prekėmis siunčiamas el. paštu pagalba@e-dojus.lt.
11.2.
Jei Pirkėjui nepatinka nusipirktų prekių forma, dydis, spalva, modelis ar
komplektiškumas, prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos
Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės
prekybos taisyklėmis“. Per Taisyklių 11.1 p. numatytą terminą Pirkėjas turi
teisę pakeisti ir grąžinti visas prekes, kurios nepatenka į šį sąrašą[AK1] :
11.2.1.
mašinos ir mechaniniai įrenginiai (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą –
8401–8487);
11.2.2.
elektros mašinos ir įrenginiai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos
vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai (kodai pagal Kombinuotąją
nomenklatūrą – 8501–8548).
11.2.3.
antžeminio transporto priemones (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą –
8701–8716);
11.3.
Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekes ir apie tai buvo pažymėjęs
prekės perdavimo – priėmimo dokumente (jeigu nepažymėjo, taikomos Taisyklių
11.1 p. nuostatos) arba prekių netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu,
kuris buvo prekių pirkimo metu, ar neatitikimu gamintojo nurodytoms
specifikacijoms, Pirkėjas gali grąžinti prekes ir savo pasirinkimu gali
reikalauti:
11.3.1.
kad Pardavėjas neatlygintinai pašalintų prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma
pašalinti;
11.3.2.
kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;
11.3.3.kad
prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai
trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
11.3.4.
grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, kai
netinkamos kokybės prekės pardavimas yra esminis užsakymo pažeidimas.
11.4.
Pirkėjas gali pasirinkti tik vieną iš Taisyklių 11.3 p. numatytų teisių gynimo
būdų. Savo pasirinkimą Pirkėjas privalo pareikšti grąžindamas prekę. Jei
Pirkėjui pasirinkus 11.3 p. numatytą būdą, Pardavėjas neturi galimybės jo
įgyvendinti, Pardavėjas siūlo alternatyvų 11.3 p. numatytą būdą. Pirkėjas
neturi teisės keisti pasirinkto teisių gynimo būdo. Pirkėjas neturi teisės
nutraukti pirkimo-pardavimo sutarties, jei prekės trūkumas yra mažareikšmis.
11.5.
Teise grąžinti netinkamos kokybės prekes Pirkėjas gali pasinaudoti per prekių
įsigijimo dokumente nustatytą jos kokybės garantijos terminą.
11.6.
Gražinama/keičiama Prekė turi atitikti žemiau nurodytas sąlygas:
11.6.1.
prekės grąžinimui numatytas terminas neturi būti praleistas;
11.6.2.
grąžinama/ keičiama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
11.6.3.
prekė turi būti nesugadinta arba iš esmės nepasikeitusios išvaizdos;
11.6.4.
prekė turi būti nenaudota, išsaugotos jos vartojamosios savybės (nepažeista
prekė, nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir pan.);
11.6.5.
grąžinama/ keičiama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo
pirkėjui perduota.
11.7.
Pirkėjas el. paštu pagalba@e-dojus.lt arba raštu kontaktuose nurodytu adresu,
pateikia Pirkėjui rašytinį prašymą, kuriame nurodo vardą ir pavardę, užsakymo
Nr., prekės pavadinimą ir kainą, banko sąskaitos numerį, į kurią turėtų būti
grąžinti pinigai, ir priežastį (prekės trūkumą ar kitą priežastį), dėl kurios
įsigyta prekė netenkina vartotojo, ir vieną iš LR CK 6.362 str. (jeigu
nusipirkta tinkamos kokybės prekė) ar 6.363 str. 7 d. (jeigu nusipirkta
netinkamos kokybės prekė) nurodytų reikalavimų.
11.8.
Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo–pardavimo kvitas arba
kitas prekės pirkimą–pardavimą iš Pardavėjo patvirtinantis dokumentas (sąskaita
faktūra, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašas, mokėjimo kortelės skaitytuvo
čekis ir kita) (toliau – prekės pirkimo–pardavimo dokumentas).
11.9.
Grąžinti/ pakeisti Prekes Pirkėjas gali pristatydamas jas į Pardavėjo prekybos
centrus, grąžindamas per kurjerius arba išsiųsdamas paštu. Prekes Pardavėjui
reikia grąžinti adresu, kuris nurodomas Pardavėjo Pirkėjui siųstame
patvirtinime apie pranešimo dėl sutarties atsisakymo gavimą. Sunkių prekių
pristatymo (prekių kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti) Pardavėjui
tvarką ir sąlygas Pirkėjas su Pardavėju atskirai suderina telefonu arba el.
paštu info@dojusagro.lt.
11.10.
Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai
supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas negrąžins
pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už
siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius
adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.
11.11.
Pardavėjas gavęs prekę ir įsitikinęs, kad prekė atitinka 11.7 p. nurodytas
sąlygas, ne vėliau kaip per 14 keturiolika) dienų nuo prekės priėmimo grąžina
pinigus į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą arba pakeičia prekę kita preke.
11.12.
Jeigu grąžinama prekė pagal Taisyklių 11.2 p. kuomet yra grąžinami už prekę
sumokėti pinigai ar prekė yra keičiama kita preke, siuntimo išlaidos nėra
kompensuojamos. Kai grąžinama nekokybiška prekė pagal Taisyklių 11.3 p.,
Pardavėjas įsipareigoja kompensuoti Pirkėjui pristatymo ir grąžinimo išlaidas.
11.13.
Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka, kad pinigai būtų grąžinami į
Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria
kitaip.
12. Atsakomybė
12.1.
Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas
prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų
duomenų klaidingumo ar netikslumo.
12.2.
Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir/ar
perdavimą tretiesiems asmenims. Jei elektroninės parduotuvės teikiamomis
paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie elektroninės
parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį
laiko Pirkėju.
12.3.
Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai
nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo
rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, Privatumo
politika, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
12.4.
Jei elektroninėje parduotuvėje pateiktos nuorodos į kitų trečiųjų asmenų
tinklapius, tai Pardavėjas negarantuoja, kad informacija, kurią galima
peržiūrėti paspaudus šias nuorodas, yra teisinga, išsami ar tiksli, net jeigu
Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje
esančias nuorodas. Už trečiųjų asmenų pateikiamos informacijos turinį, jos
teisingumą, išsamumą ir tikslumą atsakingi tretieji asmenys. Pardavėjas nėra
įpareigotas patikrinti perduodamą ar saugomą išorinę informaciją arba nustatyti
neteisėtus veiksmus.
13. Informacijos siuntimas
13.1.
Pardavėjas šių Taisyklių ir Privatumo politikos numatyta tvarka visus
informacinius pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu
elektroninio pašto adresu arba SMS žinute nurodytu telefono numeriu.
13.2.
Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjui elektroninės
parduotuvės apatinėje dalyje nurodytais kontaktais: el. paštu
pagalba@e-dojus.lt ir teikia telefonu +370 618 49566.
14. Baigiamosios nuostatos
14.1.
Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad visa informacija, kuri pateikiama
Pardavėjo elektroninės parduotuvės tinklalapyje (įskaitant, bet neapsiribojant,
šias Taisykles, Privatumo politiką, informaciją apie Pardavėją, siūlomas prekes
ir paslaugas bei jų savybes, Pirkėjo teisės atsisakyti pirkimo ir pardavimo
sutarties įgyvendinimo tvarką, Pardavėjo teikiamas prekės priežiūros paslaugas
ir garantijas (jeigu jos suteikiamos)) laikoma pateikta Pirkėjui raštu.
14.2.
Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
14.3.
Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos
teisė.
14.4.
Visi nesutarimai, kilę ar susiję su pirkimo - pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo
ir Pardavėjo sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, sprendžiami Lietuvos
Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
15. Taisyklių
redakcija patvirtinta 2021-09-13
Sutinku Daugiau informacijos
Slapukai, reikalingi svetainės veikimui palaikyti, kurių mes negalime išjungti. Jų dėka palaikomas tinkamas vartotojui svetainės veikimo režimas. Juos galite išjungti savo naršyklės nustatymuose, tačiau tokiu atveju dalis turinio Jums gali būti neprieinamas.
Šie slapukai mums leidžia matyti ir kaupti statistinius anoniminius duomenis kaip: svetainės lankomumo statistiką, atėjimų srautų šaltinius ir pan. Visi duomenys yra anoniminiai ir naudojami svetainės optimizavimui.
Šie slapukai įgalina teisingų kanalų reklamai parinkimą, pateikia Jums galimai įdomius reklamos pasiūlymus. Jie veikia identifikuodami jūsų naršyklę bei įrenginį. Atsisakius šių slapukų, Jūs negausite Jums aktualių pasiūlymų.