Pirkimo taisyklės
Pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės)
apibrėžia prekių pirkimo – pardavimo elektroninėje parduotuvėje E-DOJUS.LT
(toliau - elektroninė parduotuvė) sąlygas.
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios Taisyklės nustato asmens, įsigyjančio prekes
elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), ir UAB „DOJUS agro“ (toliau –
Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas
sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka ir šalių atsakomybę, bei kitos
su prekių pirkimu – pardavimu elektroninėje parduotuvėje susijusias sąlygas.
1.2. Registruodamasis elektroninėje parduotuvėje ar
užsakydamas, įsigydamas prekes joje, Pirkėjas patvirtina, kad su Taisyklėmis
yra susipažinęs ir tai patvirtina pažymėjęs varnelę prie teiginio „Susipažinau
su pirkimo – pardavimo elektroninėje parduotuvėje taisyklėmis ir su jomis
sutinku“. Tokiu būdu patvirtintos Taisyklės yra Šalims privalomas teisinis
dokumentas.
2.
Pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymas
2.1. Teisę pirkti šioje elektroninėje parduotuvėje
įgyja tiek Registruoti, tiek Neregistruoti pirkėjai. Pirkėjas norintis
užsiregistruoti ir pateikia savo duomenis, reikalingus pirkimo-pardavimo
sutarčiai sudaryti ir vykdyti: vardas, pavardė, adresas, elektroninis paštas
bei telefono numeris, įmonės rekvizitai (jei registruojama įmonė). Registraciją
peržiūri parduotuvės administratorius ir išsiunčia Pirkėjui laišką elektroniniu
paštu apie Sėkmingą registraciją. Tokiu būdu užsiregistravęs Pirkėjas įgyja
teisę pirkti. Neregistruoti pirkėjai pirkdami, atsikaitymo žingsnyje, turi
suvesti Mokėtojo informaciją (vardas, pavardė, adresas, telefonas ir pan.) ir
Gavėjo informaciją (vardas, pavardė, adresas, telefonas ir pan).
2.2. Pirkimo - pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir
Pardavėjo laikoma sudaryta nuo tada, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje
suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo
būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Atsiskaitymas“,
ir galioja iki visiško įsipareigojimų pagal šią Pirkimo – pardavimo sutartį
įvykdymo. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai
Taisyklių, jis neturi galimybės teikti užsakymo.
2.3. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta
Pirkimo – pardavimo sutartis (Užsakymas) yra registruojama ir saugoma
elektroninės parduotuvės duomenų bazėje.
3.
Pardavėjo teisės
3.1. Pardavėjas turi teisę nustatyti minimalų prekių
krepšelio dydį, t.y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo
užsakymas.
3.2. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs
Pirkėjui anuliuoti užsakymą, jei Pirkėjas nesumoka už užsakytas prekes per 3
(tris) darbo dienas nuo Užsakymo patvirtinimo dienos.
3.3. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės
parduotuvės darbui, stabiliam veikimui, saugumui ar pažeidžia savo
įsipareigojimus, Pardavėjas gali nedelsiant, be išankstinio įspėjimo apriboti,
sustabdyti (nutraukti) jam galimybę naudotis elektronine parduotuve,
išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją, ir neatsako už jokius
su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
3.4. Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai
sustabdyti arba nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo.
Tokiu atveju, visi priimti ir patvirtinti Pirkėjų užsakymai užbaigiami vykdyti,
o nauji užsakymai nėra priimami.
3.5. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias
Taisykles, pakeistas Taisykles paskelbdamas elektroninės parduotuvės
tinklalapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po
paskelbimo sudaromoms pirkimo – pardavimo sutartims.
3.6. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse, Privatumo
politikoje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
4.
Pardavėjo pareigos
4.1. Pardavėjas įsipareigoja dėti pastangas, sudarant
sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis
paslaugomis.
4.2. Pardavėjas įsipareigoja nustatytais terminais
pateikti Pirkėjo užsakytas prekes, Pirkėjo nurodytu adresu ir priimti Pirkėjo
grąžinamas prekes.
4.3. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms,
negalėdamas Pirkėjui pateikti užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti
analogišką prekę, o Pirkėjui, atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti
Pirkėjo sumokėtus pinigus per 15 (penkiolika) dienų ir visais atvejais atšaukti
užsakymą. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių
nepateikimą.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja aiškiai ir suprantamai
suteikti Pirkėjui informaciją, pagal Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso
6.2287 str.
4.5. Pardavėjas
įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo Asmens duomenis tvarkyti tik
Taisyklių, Privatumo politikos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta
tvarka.
4.6. Pardavėjas
įsipareigoja vykdyti kitas Taisyklėse, Privatumo politikoje ir Lietuvos
Respublikos teisės aktuose Pardavėjui numatytas pareigas.
5.
Pirkėjo teisės
5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje
parduotuvėje, šių Taisyklių nustatyta tvarka.
5.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje
sudarytos prekių pirkimo- pardavimo sutarties su Pardavėju, apie tai raštu
pranešdamas Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo pirkimo – pardavimo
sutarties sudarymo dienos.
5.3. Pirkėjas turi teisę pakeisti ar grąžinti įsigytas
prekes Taisyklių nustatyta tvarka.
5.4. Pirkėjas turi kitas Taisyklėse, Privatumo
taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytas teises.
6.
Pirkėjo pareigos
6.1. Pirkėjas
privalo sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei
tokie nurodyti, sudarant pirkimo – pardavimo sutartį) pagal Pirkėjo ir
Pardavėjo pirkimo – pardavimo sutartyje numatytas sąlygas ir priimti užsakytas
prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka. Pasirinkęs atsiimti prekes pardavimo
centruose, Pirkėjas privalo jas atsiimti pasirinktame pardavimo centre per
Taisyklėse nurodytus terminus.
6.2. Pirkėjas
įsipareigoja saugoti prisijungimo prie savo paskyros duomenis ir jų neatskleisti
tretiesiems asmenims, užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir
duomenimis naudotųsi tik jis pats ar jo įgaliotas atstovas, neperduoti ir
kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis
susipažinti ar jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys
galėjo būti sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti Pardavėjui, taip
pat nedelsiant informuoti Pardavėją apie prisijungimo prie elektroninės
parduotuvės duomenų pažeidimą ar paviešinimą.
6.3. Jeigu
pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo
nedelsdamas juos atnaujinti.
6.4. Pirkėjas
privalo laikytis kitų šiose Taisyklėse, Privatumo politikoje bei Lietuvos
Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
6.5 Kliento įsipareigojimas dėl iš Pardavėjo gautų
prekių naudojimo:
6.5.1. laikytis
ir užtikrinti, kad jo kontroliuojamos įmonės bei su Klientu susiję asmenys
laikytųsi, Sankcijų*;
6.5.2. užtikrinti, kad dėl Kliento veiksmų ar
neveikimo (įskaitant, bet neapsiribojant, iš Pardavėjo gautų prekių naudojimą);
6.5.2. nebūtų pažeidžiamos Sankcijos ir (arba) Klientas ir (arba) su Klientu susiję asmenys
ir (arba) Pardavėjas nebūtų laikomas pažeidusiu Sankcijas;
6.5.3. užtikrinti, kad su Klientu susiję asmenys
nesiimtų jokių veiksmų, jeigu dėl tokių veiksmų (ar neveikimo) Klientas ir
(arba) su Klientu susiję asmenys ir (arba) Pardavėjas pažeistų Sankcijas ar
kiltų reali grėsmė jas pažeisti;
6.5.4. su bet kokiu asmeniu ar teisine struktūra,
kuriai taikomos Sankcijos, neužmegzti jokių komercinių santykių ir nesiimti
bendros veiklos, o jeigu tokių komercinių santykių esama - nedelsiant juos
nutraukti arba stabdyti įsipareigojimų pagal juos vykdymą;
6.5.4. užtikrinti, kad per 3 (tris) darbo dienas nuo
Pardavėjo pareikalavimo dienos Pardavėjui būtų atlygintos visos išlaidos ir
nuostoliai dėl bet kokio skundo, ieškinio, patikrinimo, bylos, proceso, tyrimo
ar kito veiksmo, susijusio su bet kokiu faktiniu ar tariamu Sankcijų pažeidimu;
6.5.4. nedelsdamas informuoti apie šiame punkte
nurodytų aplinkybių atsiradimą arba realią grėsmę joms atsitikti bei pateikti
Pardavėjui visą susijusią informaciją;
6.5.5.
bendradarbiauti su Pardavėju ir teikti jam visą informaciją, reikalingą
muitinės ar kitų už sankcijų įgyvendinimą atsakingų institucijų patikrinimams;
6.5.6. užtikrinti, kad tapačios (6.5.1.) - (6.5.5.)
punktuose nustatytiems įsipareigojimams pareigos būtų įtrauktos į Kliento
sutartis dėl iš Pardavėjo įsigytų prekių įsigijimo ar kitokio naudojimo ir
Kliento kontrahentai įsipareigotų tokių laikytis;
* Sankcijos – ribojamosios priemonės, nustatytos
Jungtinių Tautų, Europos Sąjungos, Jungtinių Amerikos Valstijų, Jungtinės
Karalystės, taip pat bet kurių Pardavėjo pasirinktų valstybių ir (arba)
tarptautinių organizacijų ar institucijų, prieš valstybes, asmenis bei teisines
struktūras, kurie pažeidžia žmogaus teises, kelia etninius, teritorinius ar
religinius konfliktus, remia terorizmą ar pažeidžia kitas tarptautines normas
ar principus.
7.
Atsiskaitymas
7.1. Prekių
kainos elektroninėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais,
neįskaitant PVM mokesčio. PVM mokestis nurodomas prie prekių Skiltyje Krepšelis
ar formuojant užsakymą prieš apmokėjimą.
7.2. Už
elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes Pirkėjas gali atsiskaityti vienu iš
žemiau nurodytų būdų:
7.2.1. banko pavedimu;
7.2.2. banko pavedimu su atidėjimu.
7.3. Pasirinkę
atsiskaitymo būdą banko pavedimu, Pirkėjui bus išsiųsta išankstinio apmokėjimo
sąskaita jo nurodytu el.paštu.
7.2. Už
elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes Pirkėjas gali atsiskaityti vienu iš
žemiau nurodytų būdų:
7.2.1. elektronine bankininkyste (registruotas ir
neregistruotas vartotojas);
7.2.2. banko pavedimu (registruotas vartotojas);
7.2.3. banko
pavedimu su atidėjimu (registruotas
vartotojas).
7.3. Pasirinkę
atsiskaitymo būdą banko pavedimu, Pirkėjui ekrane bus pateikta bankinio
pavedimo instrukcija. užsakymas bus
pradėtas vykdyti po bankinio pavedimo patvirtinimo.
7.4. Pasirinkus atsiskaitymo būdą banko pavedimu su
atidėjimu, Pirkėjui sąskaitą bus išrašytą pagal sutartyje numatytus atidėjimo
terminus.
7.5. Prekių
kaina po to, kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, keistis negali, išskyrus
atvejus, kai prekės kaina pakito, dėl informacinių sistemų techninės klaidos ar
kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių priežasčių. Jei tokiu atveju
Pirkėjas nesutinka įsigyti prekę nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti užsakymo
informuodamas apie tai Pardavėją per 2 (dvi) darbo dienas. Anuliavus užsakymą
šiame punkte numatyta tvarka, Pirkėjui grąžinamos visos jo pagal anuliuotą
užsakymą sumokėtos sumos.
7.6. Prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti
nuo Užsakymo patvirtinimo laiko.
8.
Pristatymo informacija
8.1. Užsakydamas prekes elektroninėje parduotuvėje
Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš žemiau nurodytų prekių pateikimo būdų:
8.1.1. Prekių pristatymas į namus/ darbo vietą / ūkį;
8.1.2. Prekių atsiėmimas UAB „DOJUS agro“ pardavimo
centruose.
8.2. Jei Pirkėjas
užsakymo metu pasirenka prekių pristatymo į namus/darbo vietą/ūkį paslaugą:
8.2.1. Pirkėjas privalo nurodyti tikslią prekių
pristatymo vietą (adresą). Jei pristatymo vieta skiriasi nuo registracijos metu
suvesto adreso, būtina pirkimo metu tai pažymėti.
8.2.2. Pirkėjas
įsipareigoja prekes priimti pats arba paskirti įgaliotą atstovą. Jei Pirkėjas
prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu,
Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo
netinkamam asmeniui.
8.2.3. Prekes
pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
8.3. Prekės
pristatymų terminai nurodyti skiltyje Pristatymo sąlygos.
8.4. Jei
Pirkėjas užsakymo metu pasirenka Prekių atsiėmimą pardavimo centre, jis privalo
atsiimti prekes ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo užsakymo suruošimo
patvirtinimo išsiuntimo el. paštu. Atsiėmimo centrų sąrašą bei jų darbo laiką
rasite skiltyje Pristatymo sąlygos.
8.5. Priimdamas
ar atsiimdamas užsisakytas prekes, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos (-ų)
būklę bei pasirašyti sąskaitą – faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos
perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu
Pirkėjas pastebi siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus,
prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, jis tai pažymi sąskaitoje –
faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei,
dalyvaujant Pardavėjo atstovui, kuris pristatė (pateikė) siuntą, surašydamas
laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/ neatitikimų aktą. Pirkėjui
neatlikus šių veiksmų laikoma, kad prekė yra perduota tinkamos būklės,
pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei
prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti
išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl:
8.5.1. prekių
pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
8.5.2. prekių
komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės
prekių apžiūros metu.
8.6. Prekių
atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai
prekė perduota Pirkėjui.
8.7. Jei
Pirkėjas neatsiima prekių arba nepavyksta jų įteikti, tokios prekės grąžinamos
Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti
pinigai, atskaičius banko mokesčius, taikomus Pardavėjui už atliktus banko
pavedimus, ir prekių pristatymo mokestį.
9.
Prekių kokybės garantija
9.1. Kiekvienos
elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės savybės nurodomos prie kiekvienos
prekės esančiame prekės aprašyme.
9.2. Pardavėjo
siūlomos įsigyti prekės yra tinkamos kokybės, t.y. prekių savybės atitinka
prekės aprašymą. Prekė atitinka vartojimo pirkimo-pardavimo sutartį, jei:
9.2.1. prekė
atitinka Pardavėjo pateiktą aprašymą ir turi tokias savybes kaip ir prekė,
kurią Pardavėjas pateikė kaip pavyzdį ar modelį reklamuodamas tą prekę
elektroninėje parduotuvėje;
9.2.2. prekė
tinkama naudoti tam, kam tokios rūšies prekės paprastai naudojamos;
9.2.3. prekė
atitinka kokybės rodiklius, kurie paprastai yra būdingi to paties pobūdžio
prekėms ir kurių Pirkėjas gali pagrįstai tikėtis pagal prekės pobūdį ir prekės
gamintojo, jo atstovo ar pardavėjo viešai paskelbtus pareiškimus, įskaitant
reklamą ir daiktų ženklinimą, dėl daikto konkrečių savybių.
9.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje
parduotuvėje esančios prekės savo dydžiu, forma, spalva ar kitais parametrais
gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo
naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių. Pirkėjui
rekomenduojama perskaityti prekės aprašymą.
9.4. Pardavėjas skirtingoms prekių rūšims suteikia tam
tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos
sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose ar kartu su preke pateikiamoje
sąskaitoje-faktūroje, kuri atitinka garantinį lapą.
9.5. Pardavėjo
teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias
įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.
10.
Teisė atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties
10.1.
Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių
pirkimo – pardavimo sudarymo dienos turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo
sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui. Šia teise Pirkėjas negali
pasinaudoti sudarius vieną iš LR CK 6.22810 2 d. išvardintų sutarčių.
10.2. Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą
Pirkėjas Pardavėjui praneša el. paštu [email protected] arba raštu vienu iš
šių būdų:
10.2.1. užpildydamas pavyzdinę sutarties atsisakymo
formą
10.2.2.
nurodydamas atsisakymo priežastį.
10.3. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas nedelsdamas
patvirtina Pirkėjui, kad gavo jo pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą.
10.4. Pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymo
terminas pasibaigia po keturiolikos dienų nuo tos dienos, kurią vartotojas ar
vartotojo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę.
10.5. Jeigu
Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties kol prekė dar nebuvo jam
pristatyta, Pardavėjas tokį Pirkėjo atsisakymą įformina kaip užsakymo atmetimą
ir atitinkamai informuoja apie tai Pirkėją jo nurodytu elektroninio pašto
adresu.
10.6. Jeigu
Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties po to, kai prekė jau buvo
pristatyta, arba jis ją buvo atsiėmęs, Pirkėjas privalo ne vėliau kaip per 14
(keturiolika) dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo
Pardavėjui dienos išsiųsti ar perduoti prekes Pardavėjui Taisyklių 11.10-11.11
p. nustatyta tvarka..
10.7. Grąžinus
prekę Pardavėjui, Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo
prekių priėmimo dienos grąžina visas Pirkėjo sumokėtas sumas, įskaitant prekių
pristatymo išlaidas. Pirkėjui negrąžinamos prekių pristatymo išlaidos, jei Pirkėjas
pasirinko ne pigiausią perdavimo būdą.
10.8. Pirkėjui
tenka tiesioginės prekės gražinimo išlaidos.
10.9. Pirkėjas
taip pat atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų nebūtinų
prekės pobūdžio, savybėms ir veikimui nustatyti, prekės komplektacijos
neatitikimus, pakuotės pažeidimą, prekės naudojimą.
11.
Prekių keitimas ir grąžinimas
11.1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų
nuo prekių perdavimo jam dienos pakeisti įsigytas prekes analogiškomis kitokių
matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant
prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti
pagal perskaičiuotas kainas. Pirkėjo pranešimas apie norą pasinaudoti šio
Taisyklių punkto numatyta teise su nurodytomis grąžinamomis prekėmis siunčiamas
el. paštu [email protected].
11.2. Jei Pirkėjui nepatinka nusipirktų prekių forma,
dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, prekės keičiamos ir grąžinamos
remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr.
738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“. Per Taisyklių 11.1 p.
numatytą terminą Pirkėjas turi teisę pakeisti ir grąžinti visas prekes, kurios
nepatenka į šį sąrašą[AK1] :
11.2.1. mašinos
ir mechaniniai įrenginiai (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8401–8487);
11.2.2.
elektros mašinos ir įrenginiai, garso įrašymo ir atkūrimo bei
televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai (kodai pagal
Kombinuotąją nomenklatūrą – 8501–8548).
11.2.3.
antžeminio transporto priemones (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą –
8701–8716);
11.3. Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekes
ir apie tai buvo pažymėjęs prekės perdavimo – priėmimo dokumente (jeigu
nepažymėjo, taikomos Taisyklių 11.1 p. nuostatos) arba prekių netinkama kokybė
pasireiškia gamybiniu defektu, kuris buvo prekių pirkimo metu, ar neatitikimu
gamintojo nurodytoms specifikacijoms, Pirkėjas gali grąžinti prekes ir savo
pasirinkimu gali reikalauti:
11.3.1. kad
Pardavėjas neatlygintinai pašalintų prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma
pašalinti;
11.3.2. kad
būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina;
11.3.3.kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos
kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado
dėl Pirkėjo kaltės;
11.3.4. grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti
pirkimo-pardavimo sutarties, kai netinkamos kokybės prekės pardavimas yra
esminis užsakymo pažeidimas.
11.4. Pirkėjas gali pasirinkti tik vieną iš Taisyklių
11.3 p. numatytų teisių gynimo būdų. Savo pasirinkimą Pirkėjas privalo
pareikšti grąžindamas prekę. Jei Pirkėjui pasirinkus 11.3 p. numatytą būdą, Pardavėjas neturi galimybės
jo įgyvendinti, Pardavėjas siūlo alternatyvų 11.3 p. numatytą būdą. Pirkėjas
neturi teisės keisti pasirinkto teisių gynimo būdo. Pirkėjas neturi teisės
nutraukti pirkimo-pardavimo sutarties, jei prekės trūkumas yra mažareikšmis.
11.5. Teise
grąžinti netinkamos kokybės prekes Pirkėjas gali pasinaudoti per prekių
įsigijimo dokumente nustatytą jos kokybės garantijos terminą.
11.6. Gražinama/keičiama Prekė turi atitikti žemiau
nurodytas sąlygas:
11.6.1. prekės
grąžinimui numatytas terminas neturi būti praleistas;
11.6.2.
grąžinama/ keičiama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
11.6.3. prekė
turi būti nesugadinta arba iš esmės nepasikeitusios išvaizdos;
11.6.4. prekė
turi būti nenaudota, išsaugotos jos vartojamosios savybės (nepažeista prekė,
nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir pan.);
11.6.5. grąžinama/ keičiama prekė turi būti tos pačios
komplektacijos, kokios buvo pirkėjui perduota.
11.7. Pirkėjas el. paštu [email protected] arba raštu
kontaktuose nurodytu adresu, pateikia Pirkėjui rašytinį prašymą, kuriame nurodo
vardą ir pavardę, užsakymo Nr., prekės pavadinimą ir kainą, banko sąskaitos
numerį, į kurią turėtų būti grąžinti pinigai, ir priežastį (prekės trūkumą ar
kitą priežastį), dėl kurios įsigyta prekė netenkina vartotojo, ir vieną iš LR
CK 6.362 str. (jeigu nusipirkta tinkamos kokybės prekė) ar 6.363 str. 7 d.
(jeigu nusipirkta netinkamos kokybės prekė) nurodytų reikalavimų.
11.8. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar
pirkimo–pardavimo kvitas arba kitas prekės pirkimą–pardavimą iš Pardavėjo patvirtinantis
dokumentas (sąskaita faktūra, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašas, mokėjimo
kortelės skaitytuvo čekis ir kita) (toliau – prekės pirkimo–pardavimo
dokumentas).
11.9. Grąžinti/ pakeisti Prekes Pirkėjas gali
pristatydamas jas į Pardavėjo prekybos centrus, grąžindamas per kurjerius arba
išsiųsdamas paštu. Prekes Pardavėjui reikia grąžinti adresu, kuris nurodomas
Pardavėjo Pirkėjui siųstame patvirtinime apie pranešimo dėl sutarties
atsisakymo gavimą. Sunkių prekių pristatymo (prekių kokybei įvertinti, keisti,
taisyti ar grąžinti) Pardavėjui tvarką ir sąlygas Pirkėjas su Pardavėju
atskirai suderina telefonu arba el. paštu [email protected].
11.10.
Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai
supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas negrąžins
pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už
siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius
adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.
11.11.
Pardavėjas gavęs prekę ir įsitikinęs, kad prekė atitinka 11.7 p.
nurodytas sąlygas, ne vėliau kaip per 14 keturiolika) dienų nuo prekės priėmimo
grąžina pinigus į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą arba pakeičia prekę kita
preke.
11.12. Jeigu grąžinama prekė pagal Taisyklių 11.2 p.
kuomet yra grąžinami už prekę sumokėti pinigai ar prekė yra keičiama kita
preke, siuntimo išlaidos nėra kompensuojamos. Kai grąžinama nekokybiška prekė
pagal Taisyklių 11.3 p., Pardavėjas įsipareigoja kompensuoti Pirkėjui
pristatymo ir grąžinimo išlaidas.
11.13. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas sutinka,
kad pinigai būtų grąžinami į Pirkėjo banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai
Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip.
12.
Atsakomybė
12.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje
pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius,
kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
12.2. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo
prisijungimo duomenų saugojimą ir/ar perdavimą tretiesiems asmenims. Jei
elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo,
prisijungęs prie elektroninės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo
duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
12.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios
atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas,
neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus,
nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika, nors tokia galimybė jam
buvo suteikta.
12.4. Jei elektroninėje parduotuvėje pateiktos
nuorodos į kitų trečiųjų asmenų tinklapius, tai Pardavėjas negarantuoja, kad
informacija, kurią galima peržiūrėti paspaudus šias nuorodas, yra teisinga,
išsami ar tiksli, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo
elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas. Už trečiųjų asmenų pateikiamos
informacijos turinį, jos teisingumą, išsamumą ir tikslumą atsakingi tretieji
asmenys. Pardavėjas nėra įpareigotas patikrinti perduodamą ar saugomą išorinę
informaciją arba nustatyti neteisėtus veiksmus.
13.
Informacijos siuntimas
13.1. Pardavėjas šių Taisyklių ir Privatumo politikos
numatyta tvarka visus informacinius pranešimus
siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu
arba SMS žinute nurodytu telefono numeriu.
13.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia
Pardavėjui elektroninės parduotuvės apatinėje dalyje nurodytais kontaktais: el.
paštu [email protected] ir teikia telefonu +370 618 49566.
14.
Baigiamosios nuostatos
14.1. Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad visa
informacija, kuri pateikiama Pardavėjo elektroninės parduotuvės tinklalapyje
(įskaitant, bet neapsiribojant, šias Taisykles, Privatumo politiką, informaciją
apie Pardavėją, siūlomas prekes ir paslaugas bei jų savybes, Pirkėjo teisės
atsisakyti pirkimo ir pardavimo sutarties įgyvendinimo tvarką, Pardavėjo
teikiamas prekės priežiūros paslaugas ir garantijas (jeigu jos suteikiamos))
laikoma pateikta Pirkėjui raštu.
14.2. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos
Respublikos teisės aktais.
14.3. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams
taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
14.4. Visi nesutarimai, kilę ar susiję su pirkimo -
pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sprendžiami derybomis. Nepavykus
susitarti, sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
15. Taisyklių redakcija
patvirtinta 2022-07-22
OK Daugiau informacijos
Slapukai, reikalingi svetainės veikimui palaikyti, kurių mes negalime išjungti. Jų dėka palaikomas tinkamas vartotojui svetainės veikimo režimas. Juos galite išjungti savo naršyklės nustatymuose, tačiau tokiu atveju dalis turinio Jums gali būti neprieinamas.
Šie slapukai mums leidžia matyti ir kaupti statistinius anoniminius duomenis kaip: svetainės lankomumo statistiką, atėjimų srautų šaltinius ir pan. Visi duomenys yra anoniminiai ir naudojami svetainės optimizavimui.
Šie slapukai įgalina teisingų kanalų reklamai parinkimą, pateikia Jums galimai įdomius reklamos pasiūlymus. Jie veikia identifikuodami jūsų naršyklę bei įrenginį. Atsisakius šių slapukų, Jūs negausite Jums aktualių pasiūlymų.